اخبار روزاقتصاد

ویسکانسین 447 هزار سهم به دارایی های ETF بیت کوین بلک راک اضافه می کند

ویسکانسین 447 هزار سهم به دارایی های ETF بیت کوین بلک راک اضافه می کند

همانطور که در پرونده اخیر SEC فاش شد، هیئت سرمایه گذاری ایالت ویسکانسین دارایی های خود را در iShares Bitcoin Trust افزایش داده است. 

یک SEC ایالات متحده پرونده در 14 آگوست نشان می دهد که ایالت ویسکانسین اکنون تقریباً 2.9 میلیون سهم BlackRock iShares Bitcoin (BTC) اعتماد به ارزش تقریبی 99.1 میلیون دلار.

دارایی IBIT SWIB با 447,651 سهم افزایش یافت و کل آن را به 2,898,051 رساند، به این معنی که هیئت مدیره تقریباً 14 میلیون دلار برای به دست آوردن سهام بیشتر هزینه کرد.

این حرکت نشان‌دهنده تغییر در استراتژی سرمایه‌گذاری SWIB است، زیرا هیئت مدیره به طور کامل از موقعیت خود در Grayscale بیت کوین تراست، جایی که قبلا 1,013,000 سهم داشت.

اعتماد به بیت کوین

هیئت مدیره که سرمایه‌های عمومی را مدیریت می‌کند، بیش از 1 میلیون سهم GBTC Grayscale را خریداری کرد که ارزش آنها بیشتر است. از 63.3 میلیون دلار در اوایل سال جاری، اما اکنون آنها ETF BTC BlackRock را در اختیار دارند.

این افزایش در دارایی‌های IBIT نشان‌دهنده افزایش اعتماد سازمانی به بیت‌کوین است، با انتخاب SWIB برای قرار گرفتن مستقیم بیت‌کوین از طریق ETF‌های نقطه‌ای. سرمایه گذاری ویسکانسین بر علاقه سازمانی فزاینده به محصولات مبتنی بر بیت کوین تأکید می کند و ممکن است مؤسسات و سازمان های دولتی دیگر را نیز ترغیب کند که از آن پیروی کنند.

علی‌رغم نوسانات اخیر قیمت بیت‌کوین، سرمایه‌گذاری مداوم در ETF‌های بیت‌کوین نقطه‌ای نشان از اعتقاد قوی به پتانسیل بلندمدت این ارز دیجیتال دارد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا